onsdag 13 december 2017

Knäck hjälpmedel

I år bestämde jag mig för att testa denna knäcktratt som alla som provat lovordar...
När jag kom hem med den frågade äldsta sonen vad det var för något. Entusiastiskt berättade jag att denna makapär skulle revolutionera min knäckkokning. Han skrattade och sa att "nu mamma har du blivit galen". Men jag hävdade att många andra bloggare minsann säger att den är oslagbar.

Måste erkänna att även jag hade mina tvivel. Men den är verkligen så fantastisk som alla säger. Inte en enda droppe av kladd eller brända fingrar. Smidigt och lätt var alla formarna fyllda. Min tratt har jag köpt på Ica. Den rymmer en sats knäcksmet åt gången. Rekommenderar alla som kokar knäck att genast skaffa en om ni inte redan gjort det. Den verkligen revolutionerande knäckkokningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar