lördag 14 oktober 2017

Allting har sitt slut...

Allting har sitt slut. I 22års tid har jag ordnat flera barnkalas om året. Pojkarna slutade bjuda kompisar till barnkalas när de var 10 och 12 år. Nu har äldsta dottern meddelat att hon inte ska ha kompiskalas nå mer. Bara släkten får komma. Yngsta dottern som blev 8 år häromdagen pratar om att det här var sista gången. Så det kan hända att jag hållit i mitt sista barnkalas. Den delades upp i en släkt och en kompisdel
En figurtårta ville hon ha på släktkalaset...

En "unicorn tårta" fick jag snickra ihop.
På kompiskalaset skulle det vara cupcakes som varje gäst fick dekorera själv...

Båda varianter gick hem hos gästerna.
Och detta kanske var sista gången jag bjöd in till barnkalas.

2 kommentarer:

  1. Hej! Här är det så kul att titta inom massa inspiration o LIVSGLÄDJE man får litet pirr i magen o känner att dessa fina Högtider är på G Först ADVENT o Lucia o sedan underbara JUL Vacker tårta du bakat till dotter Ja barnen växer fort in i vuxenvärlden nu Gratt is till en flott BLOGG

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bakverk, så fina. Känns alltid lite konstigt när saker tar slut men så är det ju när barnen växer upp :)

    SvaraRadera