tisdag 5 november 2013

Tilda ängel

För en tid sedan beställde jag pysselmaterial från Panduro. Bland annat denna Tilda ängel...

Ojoj så mycket att göra var min spontana reaktion när jag öppnade paketet... Det här är inte typen av pyssel jag brukar göra. Kräver det där tålamodet... som jag saknar...Men i helgen tog jag tag i projektet... Och det var SÅ mycket jobb. Förstår mycket väl varför färdiga såna här grejer kostar ganska mycket... Men till slut nådde jag i mål... Och är så nöjd. Tycker att den blev så fin, så fin...


Så OM ni är händiga och har en STOR portion tålamod... sy en! Annars låt bli, och köp en istället. Medan jag höll på att sy svor jag att det här var min första och sista Tilda docka... men nu... säg inte nej... säg kanske, kanske, kanske... Den kommer då få en hedersplats i mitt hem och vara framme året om. Den är så fin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar